پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۶

زیارت مجازی حرم امام رضا(ع) در نمایشگاه بین المللی قرآن

تعدادی از بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران، حرم مطهر امام رضا (ع) را مجازی زیارت کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، محمدسعید باقری مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران گفت: در غرفهای که توسط آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برپا شده تعدادی از بازدیدکنندگان بارگاه منور رضوی را مجازی زیارت کردند. 
وی افزود: این خدمت با عنایت امام رئوف توسط خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران به واسطه در اختیار قرار دادن عینک واقعیت مجازی انجام شد.
وی ضمن بیان اینکه زیارت مجازی سه بعدی حرمهای اهل بیت (ع) از جمله خدمتهایی است که همواره مورد استقبال عموم مردم قرار میگیرد، گفت: این کانون همیشه سعی میکند با تهیه و بروز رسانی تصاویر با کیفیت سه بعدی، زیارت مجازی بهتری را به زوار ارائه دهد.
مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران اظهار کرد: در این خدمت بیش از ۳۰ نفر از بازدیدکنندگان دلهای خود را روانه صحن و سرای امام رئوف کردند و با زیارت مجازی آن حضرت از راه دور عرض ارادتی به آستان مقدس داشتند.
این کانون پیش از این در مراسمهای مختلف منطقه ۲۱ و سطح تهران نیز همواره در تلاش برای روانه کردن دلهای مشتاقان به زیارت امام رضا (ع) به وسیله عینک واقعیت مجازی بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی