پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۶

برگزاری مسابقه مولود رمضان توسط خادمیاران آران وبیدگلی

به مناسبت ولادت کریم اهل بیت(ع) و در ماه مبارک رمضان مسابقه مولود رمضان به همت کانون مرکزی دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.


به گزارش آستان نیوز از اصفهان، عباس آذرباد، دبیر کانونهای خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ضمن تبریک سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن گفت: مسابقه سراسری مولود رمضان در قالب مصداق چهارشنبههای امام رضایی با مشارکت موسسه خیریه یتیم مجتبی(ع) در بستر شبکههای اجتماعی فضای مجازی از هفته اول ماه مبارک رمضان تا ششم فروردین سال 1403 برگزار میشود. 
وی، جهاد تبیین در راستای معرفی فرهنگ خدمت در چهارشنبههای امام رضایی و مفهوم خدمت در شبکه خادمیاری آستان قدس رضوی را از اهداف برگزاری مسابقه مولود رمضان برشمرد و افزود: شرکت در مسابقه برای تمام گروههای سنی و عموم هموطنان بدون محدویت و آزاد است. علاقمندان به شرکت در این مسابقه میتوانند به نشانی https://app.epoll.pro/37887900 مراجعه کنند. 
آذرباد گفت: اسامی برندگان پس از قرعهکشی در بستر شبکه اجتماعی ایتا به نشانی https://eitaa.com/abaqrazavi اعلام میشود.
آذرباد یادآورشد: دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل تاکنون ۱۰ مسابقه معرفتافزایی و بصیرت افزایی فرهنگی مذهبی را در چهارشنبههای رضوی برای اقشار مختلف به ویژه سفیران رضوی برگزار کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی