پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز؛
۱۴۰۳-۰۱-۰۶

طرح جهادی نوروزی در قالب هجرت در روستاهای سیستان کلید خورد

به همت خادمیاران و یاوران رضوی و همزمان با ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز گروه جهادی منتظران ظهور طرح جهادی هجرت در روستاهای زهک در حال اجرا است.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، مهدی خوبانی معاون کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی استان گفت: با هدف خدمت، رفع مشکلات، خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، ایجاد شور و حال و هوای رضوی در روستاهای شهرستان زهک به همت خادمیاران و یاوران رضوی گروه جهادی و کانون محله‌ای منتظران ظهور زاهدان طرح جهادی هجرت در روستاهای این منطقه کلید خورد و هم اکنون در حال اجرا است. 
وی افزود: در این اردوی جهادی که همزمان با ماه مبارک رمضان و تحویل سال با حضور جهادگران انجام گرفت، تاکنون برنامه‌هایی از قبیل محفل انس با قرآن با حضور اهالی و ساکنان روستاهای هدف با شعار «زندگی با آیه‌ها» قبل از افطار، جشن دانش آموزی، اهدای کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان شناسایی شده، اهدای لوازم خانگی به خانواده‌های از قبل شناسایی شده انجام شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اجرای برنامه‌هایی متنوع اهالی روستاهای هدف به صرف افطاری و سفره اطعام رضوی پذیرایی خواهند شد گفت: تاکنون این برنامه‌ها به همت خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی و گروه‌های جهادی طرح هجرت در روستاهای جنگی خون و علی پیری انجام شد.
خوبانی افزود: پشتیبانی معنوی خادمیاران و یاوران رضوی به همراه پرچم متبرک آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و متبرکات حرم مطهر رضوی در آستانه سال جدید و ایام نوروز در جمع مردم و ساکنان روستاهای مدنظر فضای آکنده از اشک شوق، نشاط اجتماعی، معنوی و ایجاد حال و هوای رضوی را در این جمع‌های صمیمانه ایجاد کرده است.
معاون کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد: تاکنون در این اردوی جهادی از مساعدت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد علوی، سازمان بسیج سازندگی و کمک‌های خیرین در جهت اجرای برنامه‌های محفل انس با قرآن، جشن دانش آموزی، اهدای کفش ۳۰۰ جفت، اهدای لوازم خانگی ۳ کولر و افطاری ساده و سفره اطعام به میزان ۱۲۰۰ نفر و ۱۵۰سبد غذایی بهره‌گیری کردیم که بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه خدمات انجام گرفته در مناطق مورد هدف بوده است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی