پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۷

بازدید قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از نمایشگاه《بهار حرم؛ بهار زندگی》

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) از نمایشگاه《بهار حرم؛ بهار زندگی》بازدید کرد.

مصطفی فیضی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه  که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه در خیابان مرحوم آیت الله واعظ طبسی برپاست، در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان افتخار داریم در خدمت زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در بارگاه منور رضوی باشیم.

وی ابراز کرد: در این نمایشگاه که بنا به سنت چند ساله گذشته در پیاده راه آیت الله واعظ طبسی دایر است، امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز این نمایشگاه در غرفه‌های متعدد و در قالب مفهومی و موضوع قرآن کریم با حضور هنرمندان آیینی و بخشهای مختلف سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به معرفی فعالیت‌های مختلف بویژه در حوزه قرآنی پرداخته شده است.

فیضی تصریح کرد: تنوع و نوآوری در نمایشگاه در حوزه های مختلف سبب شده‌ است که خانواده‌ها می‌توانند در مسیر تشرف به حرم مطهر امام رضا(ع)، ساعات خوشی را با موضوعات قرآنی، فرهنگی و هنری مرتبط با حضرت رضا(ع) و موضوع زیارت و نذر تجربه کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما افتخار داریم در این مسیر با همکاری خادمیاران و با استقرار مواکب پذیرایی هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان در اشکال مختلف میزبان زائران و مجاوران باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی