پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۷

برافراشته شدن بیرق امام رضا(ع) شب‌های ماه مبارک رمضان در بوستان لاله

خادمیاران خدمت رضوی مناطق استان تهران در ماه ضیافت الهی برای پذیرایی از روزه داران و مسافران نوروزی در چایخانه حضرتی واقع در بوستان لاله تهران به مدت ۲۹ شب خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، میثم تمیمی دبیر کانونهای محله ای استان تهران با اشاره به برپایی چایخانه امام رضا (ع) اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشنواره «شهر رمضان» کانونهای خدمت رضوی برخی از مناطق تهران میزبان مهمانان امام رئوف از نخستین روز ماه مبارک رمضان تا ۲۹ ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی شدند.
 تمیمی عنوان کرد: جشنواره بزرگ شهر رمضان با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همراهی منطقه ۶ شهرداری از اول ماه مبارک در پارک لاله با حضور پرشور مردم تهران در حال برگزاری است و بخشهای مختلف این جشنواره از شبکههای سیما به صورت زنده و ضبطی پخش خواهند شد. 
وی افزود: خادمیاران و یاوران رضوی مناطق تهران در حاشیه جشنواره رمضان از ساعت ۱۶:۳۰ آماده پذیرایی از روزهداران و مهمانان نوروزی میشوند.
دبیر کانونهای محلهای استان تهران خاطر نشان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی برخی از مناطق تهران سعی کردند با مهیا کردن افطاری ساده، تبرکات، نبات و غذای گرم در محفل گرم و صمیمی زیر بیرق حضرت رضا (ع) روزهداران حضرت را تکریم کنند.
وی گفت: خادمیاران و یاوران رضوی هر شب از ماه مبارک رمضان با اذان مغرب پذیرای مسافران و روزهداران هستند و راس ساعت ۲۰ به صورت زنده با همخوانی صلوات خاصه و نوای نقاره زنی با عرض ادب به ساحت مقدس حضرت رضا (ع) چایخانه حضرت را هر چه پرشکوهتر برگزار کردند. 
مراسم چایخانه هرشب تا ساعت ۲۱:۳۰ شب ادامه دارد و آماده پذیرایی از هموطنان در ایام نوروز و شبهای ماه مبارک رمضان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی