پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۷

افتتاح سومین نانوایی شرکت صنایع غذایی رضوی در پیرامون حرم مطهر

به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، سومین نانوایی شرکت صنایع غذایی رضوی در اطراف حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت برای تامین بخشی از نان سالم مورد نیاز زائران و مجاروان امام مهربانی‌ها صورت گرفته است.

مجتبی هادیان گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته به زائران امام رئوف(ع) در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، این مجموعه تاکنون سه نانوایی را در سطح شهر مشهد احداث کرده و در آینده هم قرار است دو باب نانوایی دیگر را در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی راه‌اندازی کند.

او با اشاره به عرضه نان بربری ماشینیِ با کیفیت در سومین نانوایی شرکت صنایع غذایی رضوی خاطرنشان کرد: این نانوایی در انتهای کوچه شهید نواب صفوی سه، نبش عسگریه دو واقع شده و قرار است در مرحله بعد با نصب ماشین‌آلات نان فانتزی، انواع نان حجیم و نیمه حجیم نیز در آن تولید شود.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی ادامه داد: پخت آزمایشی نان بربری در این واحد از نیمه دوم اسفند ماه آغاز شده است تا در روزها و مناسبت‌هایی که شاهد حضور قابل توجه زائران در مشهد هستیم، بتواند به دلدادگان آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) خدمت‌رسانی کند.

وی عرضه نان سالم و با کیفیت را یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی نانوایی‌های این شرکت در شهر مشهد عنوان کرد و افزود: نانوایی شماره یک شرکت صنایع غذایی رضوی در جنب کارخانه نان رضوی واقع شده و دارای سه پخت نان سنگک، عراقی(تنوری) و بربری پارویی است. 

هادیان ادامه داد: نانوایی شماره دو هم در میدان بیت‌المقدس، ابتدای خیابان اندرزگو، حد فاصل باب‌الرضا(ع) و باب‌الجواد(ع) احداث شده و دارای پخت نان بربری ماشینی با کیفیت است.

او خاطرنشان کرد: در تولید نان بربری در تمامی این واحدها برای بهبود کیفیت از خمیرمایه رضوی استفاده می‌شود و در تلاش هستیم نانی عرضه کنیم که مورد رضایت کامل مشتریان و همشهریان واقع شود.

هادیان ادامه داد: در دو نانوایی دیگر واقع در پیرامون حرم مطهر رضوی نیز در مجموع هزاران قرص نان بربری تولید می‌شود که با افزایش درخواست و تامین آرد سهمیه‌ای، امکان افزایش میزان پخت تا دو برابر در این دو واحد وجود دارد.

او با بیان این‌که آرد مورد استفاده در این نانوایی‌ها در شرکت آرد قدس رضوی تولید شده است، اظهار کرد: آرد مورد استفاده در این نانوایی‌ها، از نوع خبازی با 12 تا 15 درصد سبوس‌گیری و غنی شده با ترکیباتی همچون آهن است.

هادیان تاکید کرد: در هیچ یک از نانوایی‌های شرکت از ترکیبات غیرمجاز از جمله جوش شیرین برای عمل‌آوری نان استفاده نمی‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی