پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۷

میزبانی از زائران با برنامه های متنوع فرهنگی در میقات الرضا(ع)

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت: این آستان مبارک با اجرای ویژه برنامه  های فرهنگی، هنری و  قرآنی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان میزبان زائران و مجاوران است.

مهدی قاسم‌زاده، مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در گفتگو با آستان نیوز، اظهار کرد: شهر طبس در استان خراسان جنوبی از زیباترین شهرهای کشور است که آرامگاه  حسین بن موسی الکاظم برادر امام رضا(ع) به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر کشور در این شهر قرار دارد لذا این امر ایجاب می کند که با طراحی و پیش بینی ویژه برنامه‌های فرهنگی، زمینه حضور زائران و مسافران نوروزی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه 52 ویژه برنامه طی ماه رمضان و ایام نوروز در میقات الرضا(ع) اجرا خواهد شد، گفت: منبر نور، آیه های نیایش، گلشن وحی، عطر قرآنی، افطاری ساده و شب های آسمانی از جمله برنامه‌های طراحی شده در این آستان است که طی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در حال اجرا است.

قاسم زاده افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی قرآن کریم، همایش روزه اولی ها، ویژه برنامه مهمانی ملکوت، مراسم معنوی اعتکاف ویژه نوجوانان و جوانان، شوق تلاوت، تفسیر نور، عید بندگی و ... از دیگر برنامه های این آستان مقدس در ماه مبارک رمضان است.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) با اشاره به اینکه  برنامه «عمار» جهت اکران فیلم های کوتاه جشنواره عمار در ایام نوروز برای زائرین جهت بصیرت افزایی و روشنگری از دیگر برنامه این آستان است، خاطرنشان کرد: ایستگاه عموی مهربان یکی دیگر از برنامه های این آستان است که همه روزه در این آستان به منظور ارائه معارف اسلامی و سبک زندگی اهل بیت(ع) دایر است که در ایام گذشته  کودکان و نوجوانان استقبال خوبی از این ایستگاه داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی