پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۸

فعالیت 107 کانون خدمت رضوی در مساجد و محلات خراسان شمالی

معاون کانون‌های خادمیاری محله‌ای خدمت رضوی استان خراسان شمالی گفت: 107 کانون خدمت رضوی در مساجد و محلات این استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی، علی محمدزاده معاون کانون‌های خادمیاری محله‌ای خدمت رضوی استان خراسان شمالی گفت: در سطح استان 107 کانون در 8 شهرستان فعالت دارند و در تلاش هستیم تا در شهرستان‌های تازه تاسیس بام، صفی‌آباد و مانه کانون‌های خدمت رضوی را برای خدمات‌رسانی به نیازمندان راه‌اندازی کنیم.
وی گره‌گشایی از مشکلات مردم را از اهداف مهم طرح خادمیاری برشمرد و افزود: کانون‌های خدمت رضوی از سوی آستان قدس رضوی در سطح کشور راه‌اندازی شد تا تحت نام امام رضا (ع) به مردم خدمات‌رسانی کند که کار بسیار ارزشمندی است.
محمدزاده تصریح کرد: در این راستا کانون‌های محله‌ای در محله و مساجد با محوریت مدیر کانون و جمعی از خادمیاران فعال شدند که با توجه به رسته‌ها و تخصص‌های مختلف در آن فعالیت می‌کنند و هدفشان شناسایی افراد نیازمند آن منطقه و کمک‌رسانی به آنهاست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی