پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۸

آمادگی کانون وقف و نذر رضوی خراسان شمالی برای دریافت موقوفات و نذورات مردمی

مدیر کانون خدمت رضوی وقف و نذر خراسان شمالی گفت: این کانون آماده دریافت موقوفات و نذورات مردمی در استان است.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی، ابوالقاسم شریعتی مدیر کانون خدمت رضوی وقف و نذر خراسان شمالی گفت: وقف در فقه شیعه جایگاه بسیار مهمی دارد، رسانه‌ها با مسئله وقف و نذر آشنایی کامل دارند و ما امیدواریم بتوانیم برنامه‌های خود را در چارچوب‌های تعیین شده از سوی آستان قدس انجام دهیم.
 وی تصریح کرد: سابق بر این افراد باید هزینه‌های زیادی می‌کردند و تا بابت ادای نذرشان به مشهد مقدس سفر کنند، اما طی چند سال اخیر ما به نیابت از آستان قدس تمام کارهای وقف و نذر را در استان انجام می‌دهیم.
 وی افزود: مهمترین مسئله‌ای که درگیر آن هستیم وقف مشارکتی است با توجه به ایده، نظر و اهمیتی که نسبت به مسائل اسلامی می‌دهند وقف هم یکی از مراتبی است که هر انسان شیفته اهل بیت (ع) می‌تواند قسمتی از درآمد خود را به عنوان ثابت وقف کند. 
مدیر کانون خدمت رضوی وقف و نذر خراسان شمالی اضافه کرد: وقف‌های نذرهای زیاد و مختلفی در اسلام هست که ما به نیابت از آستان قدس در خراسان شمالی مسئله وقف را پیگیر هستیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی