پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۳-۰۱-۰۸

توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار مشهدالرضا(ع)

به همت مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی، خانواده‌های محروم مشهدی در ماه مبارک رمضان با ۴۸ هزار افطاری متبرک میهمان سفره کریمانه رضوی می‌شوند.

هادی غلامی، مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: امسال هم مانند سالهای گذشته توزیع افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار مشهد را داریم که با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، روزانه 2 هزار پرس افطاری متبرک ویژه افراد محروم در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته‌ایم  که در مجموع تا پایان ماه مبارک ۴۸ هزار افطاری متبرک میان ساکنان مناطق شش گانه حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی فرآیند توزیع غذای حضرتی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر را تشریح کرد و گفت: دعوتنامه‌ غذای حضرتی از چند روز قبل در مناطق حاشیه شهر توزیع و در هر محله، یک مسجد محوری یا مدرسه برای استقرار خادمان جهت توزیع تعیین می‌شود و افراد برای دریافت افطار به آن محل مراجعه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی شهروندان نیز در گذشته نامه هایی به بنیاد کرامت رضوی ارسال کرده‌اند که به نیت تبرک درخواست غذای حضرتی داشته‌اند، امسال برای این افراد هم افطار رضوی در نظر گرفته شده است.

 

توزیع روزانه ۲ هزار افطاری متبرک در مناطق برخوردار شهر

همچنین به همت معاونت خدمات زائرین حرم مطهر رضوی همزمان طرح توزیع افطاری متبرک در مناطق برخوردار مشهد در راستای پیوند بیشتر مجاوران با صحن و سرای ملکوتی امام رضا(ع) با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

بر اساس این طرح، روزانه بیش از ۲ هزار افطاری متبرک با مراجعه حضوری خادمان بارگاه ملکوتی امام رئوف درب منازل مجاوران دلداده امام رضا(ع) توزیع می شود تا یک شب را این عزیزان در ماه مهمانی خدا، میهمان سفره کریمانه حضرت شمس الشموس باشند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی