پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۱

ارائه خدمات رفاهی شبانه روزی به ۲۰۰۰ خانواده در مجتمع امام رضا(ع) گلوگاه گلستان

مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی از استقبال بی‌سابقه مردم در نخستین سال بهره‌برداری از مجتمع خدمات رفاهی امام رضا(ع) در گلوگاه گلستان خبر داد و گفت: در شبانه‌روز حدود ۲۰۰۰ خانواده از خدمات رفاهی این مجتمع بهره‌مند می‌شوند.

مهدی قربانی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این مجتمع در محور بندر گز _گلوگاه در استان گلستان واقع شده و در آن بخش‌های مختلفی همچون نمازخانه، رستوران، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی و... برای مسافران در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در ساخت این مجتمع و سایر مجتمع‌های بین راهی که توسط شرکت صنایع معادن و عمران رضوی احداث شده است، نگاه اقتصادی خاصی وجود ندارد و بیشتر به دنبال ارائه بهترین خدمات و پاسخگویی به مسافران هستیم.

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی افزود: به عنوان مثال دو واحد تجاری بزرگ شامل رستوران و هایپرمارکت هر یک به مساحت ۳۰۰ متر مربع در مجتمع خدمات رفاهی گلوگاه احداث شده است که برون‌سپاری شده و توسط اهالی بومی این منطقه اداره می‌شود. 

او با اشاره به مساحت عرصه این مجتمع خاطرنشان کرد: مجتمع خدمات رفاهی امام رضا(ع) در گلوگاه نزدیک به ۱۱۵۰۰ متر مربع عرصه و ۳۵۰۰ متر مربع زیربنا دارد و یکی از ۲۳ مجتمع بین راهی امام رضا(ع) محسوب می‌شود که توسط این شرکت در نقاط مختلف کشور احداث شده است.

قربانی، یکی از وجوه تمایز این مجتمع‌ها با سایر مجتمع‌های بین راهی در کشور را سرویس‌دهی، خدمات و نظافت آن‌ها به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی عنوان کرد.

گفتنی است، شرکت صنایع معادن و عمران رضوی تاکنون ۲۳ محتوا خدمات رفاهی امام رضا(ع) را در نقاط مختلف کشور احداث کرده است که از این تعداد، نزدیک به ۲۰ مجتمع در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوب قرار دارد و سه مجتمع نیز در نقاط دیگر کشور ساخته شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی