پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مدیریت خبر و رسانه های نوین آستان قدس رضوی، 
۱۴۰۳-۰۱-۱۲

ویژه برنامه «دم» با محوریت شب های قدر به صورت زنده در فضای مجازی پخش می‌شود

به همت مدیریت خبر و رسانه های نوین آستان قدس رضوی، ویژه برنامه «دم» با محوریت شب های قدر به صورت زنده در فضای مجازی پخش می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، محتوای این برنامه ارتباط با افراد سرشناس مذهبی و خواندن نامه‌های داخل ضریح و همچنین جمع آوری هزینه جهت فراهم آوردن شرایط زیارت زائران اولی از اقصی نقاط کشور به شهر مشهد است.

این برنامه شنبه، دوشنبه و چهارشنبه مصادف با شام نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، ساعت ۲۲ با اجرای علیرضا امیدواریان تدارک دیده شده است و از طریق پیام رسانهایی همچون روبیکا، گپ، هیئت آنلاین، روبینو و.‌.. به آدرس aqr_ir به صورت زنده از استودیو باب السلام واقع در صحن آزادی حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

در واقع با راه اندازی این برنامه سعی شده‌ علاوه بر بهره‌مندی عاشقان اهل بیت(ع) از فیوضات شب های قدر، با حمایت و مشارکت مردم افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند تاکنون زائر امام رضا(ع) باشند، شرایط زیارت آنان در شهر مشهد فراهم شود.

این برنامه آیتم محور که مدت زمان آن بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه است، از بخشهای مختلفی همچون تماس با برنامه و مشارکت مردمی از طریق واریز مبلغ موردنظر به شماره کارت نذورات آستان قدس رضوی ۶۱۰۴ ۳۳۸۶ ۳۲۰۵ ۱۱۱۲ تشکیل شده است و مخاطب در لحظه می‌تواند شاهد میزان مشارکتها و واریزیهای مخاطبان باشد.

شایان ذکر است، مدیحه سرایی محمد بذری از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و شعرخوانی سید احمد علوی از شعرای آئینی جزو دیگر آیتم های این برنامه به شمار می رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی