پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۲

پخش زنده مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان حرم مطهر رضوی از شبکه‌های سیما

به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، ویژه برنامه احیای شب بیست و یکم ماه رمضان حرم مطهر رضوی از رسانه‌‌های ملی و بین المللی به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، ویژه برنامه احیای شب بیست و یکم ماه رمضان حرم مطهر رضوی مصادف با شب شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) به صورت زنده از شبکه استانی خراسان رضوی و رادیو زیارت ساعت 20:30 پخش خواهد شد.

این مراسم ساعت 23 نیز از شبکه یک سیما و ساعت 22 از رادیو جوان پخش می‌شود، همچنین تصاویر این مراسم در بسترهای مجازی و ماهواره برای استفاده سایر شبکه‌ها ارسال خواهد شد.

مراسم ویژه‌ای در این شب برای مخاطبان ناشنوا در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است که با سخنرانی حجت الاسلام رحیم شریفی و مداحی جواد قربانپور به صورت زنده از شبکه سلامت ساعت 23:45  پخش می‌شود.

همچنین در این شب مراسم عزاداری ویژه‌ای برای زائران عرب زبان در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد که از شبکه‌های الکوثر، امام رضا(ع)، ثقلین، بینات، الاهواز و شبکه‌های بین‌المللی به صورت مستقیم و زنده پخش می‌شود؛ برای شبکه 14 ترکیه نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی