پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روز بیست و یکم ماه رمضان؛ 
۱۴۰۳-۰۱-۱۳

زائران حرم مطهر رضوی در سوگ مولای متقیان اشک ماتم ریختند

همزمان با روز شهادت مولای متقیان؛ حضرت علی (ع) زائران حرم مطهر رضوی در سوگ این امام همام اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

به گزارش آستان نیوز، در سالروز شهادت مظلومانه امیر فضیلت ها حضرت علی(ع) دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) با دل هایی مالامال از اندوه و غم، راهی صحن و سرای حرم مطهر رضوی شدند تا با عزاداری و ذکر مصیبت مرهمی بر دل داغدار ولی نعمتشان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بگذارند و این مصیبت عظمی را به محضر ایشان تسلیت بگویند.
 
مراسم روز شهادت مولای متقیان(ع) در حرم مطهر رضوی ساعتی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور خیلی عزاداران علوی در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت امین الله و مرثیه سرایی و ذکر مصیبت توسط مداح و ذاکر آل الله (ع) رضا نادی آغاز شد و سپس آیت الله سید علیرضا صدر حسینی به بیان برخی از فضایل امیرالمؤمنین (ع) پرداخت. 

مرثیه سرایی و نوحه خوانی مداح و ذاکر اهل بیت (ع)؛ جواد قربانپور در سوگ شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی