پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۴

آغاز همکاری مشترکِ شرکت شهاب خودرو و شرکت گواه در زمینه ساخت کاربری‌های خدماتی

مدیرعامل شرکت شهاب خودرو از آغاز همکاری مشترک میان این مجموعه و شرکت گواه در زمینه ساخت کاربری‌های خدماتی خبر داد.

مجید مدنی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو دیزل، شرکت گواه و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی برگزار شد، زمینه‌های همکاری مشترک در خصوص ساخت کاربری، مورد تبادل نظر و تفاهم قرار گرفت.

او ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای ارتقاء دانش فنی شرکت شهاب خودرو و تامین کاربری‌های خدماتی به امضا رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهاب خودرو با اشاره به توانایی ساخت انواع کاربری توسط این مجموعه تصریح کرد: شهاب خودرو هم از نظر دانش فنی و هم به لحاظ امکانات و تجهیزات، قابلیت تولید انواع کاربری‌های کمپرسی، مسقف فلزی، باری فلزی و بغل بازشو را برای کامیون‌های ۱۹۲۱ دارد.

او ادامه داد: این شرکت همچنین امکان تولید کاربری کمپرسی برای کامیون ۲۶۲۴ و انواع کاربری برای کامیونت آرناپلاس شرکت ایران‌خودرو دیزل را داراست.

مدنی درباره تعهدات شرکت شهاب خودرو در این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: بدین منظور مقرر شده است این شرکت، کاربری‌های مورد نیاز برای مشتریان محصولات خود را تامین کند تا علاوه‌بر بهبود کیفیت، رضایت مشتریان نیز حاصل شود.

او ادامه داد: اجرای این تفاهم‌نامه علاوه‌بر ایجاد منافع مالی برای شهاب خودرو، باعث دستیابی به بازارهای هدف جدید برای خلق ثروت از محل این فعالیت خواهد شد.

گفتنی است، شرکت شهاب خودرو در سال ۱۳۴۲ با رویکرد تولید اتوبوس‌های شهری و برون شهری تاسیس شد و در حال حاضر نیز تولید اتوبوس، ون برقی، خودروهای تجاری و کاربری‌های خاص را در دستور کار قرار داده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی