پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۶

مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین(ع) معطر به عطر رضوی شد

با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران در شب شهادت امیرالمومنین(ع)، مسجد مسلم و هیئت محبان حضرت فاطمه(س) معطر به عطر رضوی شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، محمدعلی شیخ محمدی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران عنوان کرد: خادمیاران رضوی با حضور در مراسم شب شهادت مولا امیرالمومنین(ع) در مسجد مسلم شهرک چیتگر شمالی و هیئت محبان حضرت فاطمه(س) تهرانسر اقدام به پرچم گردانی کردند.
وی ادامه داد: این مراسم ابتدا با صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و خادمیاران با زمزمه شعر «ای صفای قلب زارم هرچه دارم از تو دارم» مراسم را معطر کردند، همچنین با مداحی در رثای امیرالمومنین (ع) به اقامه عزا پرداخته و پس از آن با گرداندن پرچم متبرک رضوی در بین عزاداران، این محفل را معطر به عطر حرم رضوی کردند.
شیخ محمدی افزود: امام رئوف ولی نعمت ما هستند و ما این مراسم‌های معنوی را از وجود با برکت ایشان در ایران عزیز داریم. حضور پرچم متبرک رضوی در این مراسم‌ها دل‌های عاشقان را بیش از پیش با اهل بیت (ع) گره می‌زند.
وی گفت: در انتهای مراسم از عزاداران با نمک تبرکی آستان پذیرایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی