پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی؛
۱۴۰۳-۰۱-۱۶

طرح پایش سلامت روزه‌داران در جیرفت انجام شد

به همت کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان جیرفت طرح پایش سلامت روزه‌داران اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: در این طرح خادمیاران کانون سلامت به پایش قند خون و فشار خون مراجعان روزه‌دار به صورت رایگان پرداختند.
وی ابراز کرد: در ادامه این طرح، مطالب آموزشی ویژه ماه رمضان به روزه‌داران ارائه و تعدادی از افراد به پزشکان متخصص ارجاع داده شدند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از۸۳۰ مورد خدمات درمانی شامل پزشکی، دندانپزشکی، پاراکلنیکی، جراحی، ویزیت رایگان، پرداخت هزینه دارو و توانبخشی با همکاری پزشکان خیر به نیازمندان شهرستان ارائه شده است.
پیرنیا اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار توسط خادمیاران رضوی در سال جاری ادامه خواهد داشت که امیدواریم خیرین حوزه سلامت و پزشکان  در این مسیر با مجموعه خادمیاری همکاری داشته باشند.
شایان ذکر است خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان جیرفت به مناسبت عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان با بیش از ۷۴ خانواده شهید دیدار کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی