پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۶

دختران کرمانی میهمان پویش «دختر ماه» در ضیافت الله شدند

بیش از ۲ هزار ۳۵۰ دختر روزه اولی استان کرمان هدایای متبرک رضوی خود را در قالب پویش «دختر ماه» دریافت کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، حلیمه زمانی دبیر کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان در خصوص رویداد ملی «دختر ماه» گفت: این رویداد ویژه جشن تشرف ۲۰ هزار دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور است که توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با همکاری سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برنامه‌ریزی و در حال اجرا است. 
زمانی با بیان اینکه بسته‌های اهدایی جشن تکلیف دختران ماه شامل چادر، سجاده، جانماز، مهر، تسبیح، کتاب قصه و آموزش احکام نماز، بادکنک، عطر حرم، نمک متبرک، کیف است، افزود: برای اهدای این بسته‌ها خادمیاران و یاوران رضوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان‌ها به صورت دسته جمعی و حضور در منازل مددجویان ضمن تبریک رسیدن به سن تکلیف بسته‌ها را اهدا می‌کنند.
 وی ادامه داد: برگزاری جشن‌های تشرف عبادت برای دختران ۹ ساله از مهمترین موضوعاتی است که در راستای معرفت افزایی و تعمیق معارف دینی و ورود به سن تکلیف و تشریف به ماموریت‌های الهی می‌توان از آن بهره جست. 
دبیر کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان تاکنون بیش از ۵۰۰ بسته با برگزاری مراسم ویژه به دختران ماه اهدا شده است. 
حلیمه زمانی در راستای اجرای رویداد ملی دختر ماه یادآور شد: در قالب این طرح بیش از ۲هزار ۳۵۸ دختر نومکلف احسان پذیر استان کرمان تحت پوشش با حضور خادمیاران رضوی در سراسر استان هدایای رضوی تقدیم حضورشان خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی