پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۶

اجرای پویش همدلی مومنانه خادمیاران جیرفت در ماه ضیافت الهی

خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در راستای اجرای پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی با توزیع بسته‌های معیشتی از نیازمندان دستگیری کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، کرامت پیرنیا دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت پویش همدلی مومنانه، در ماه ضیافت الهی را بستری برای انجام وظیفه و توجه به محرومان در ماه رمضان و ایام نوروز برشمرد و بر مشارکت فعال خادمیاران و یاوران تا پایان ماه رمضان تاکید کرد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این پویش بیش از ۳۳۵ بسته ارزاق شامل اقلام ضروری ازجمله گوشت، برنج، روغن، ماکارانی، سویا، رب، میوه، شیرینی و مرغ به ارزش اقتصادی ۳۴۰ میلیون تومان بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توزیع شد.
پیرنیا ابراز کرد: خادمیاران کانون تخصصی حرکت‌های جهادی، بانوان و خانواده و کانون‌های محله‌ای مساجد امام رضا(ع)، زینبیه شهر بلوک، علی‌آباد، مسجد جامع و امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه در این پویش مشارکت داشتند و در نخستین روزهای سال نو به یاری نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار شتافتند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت ابراز امیدواری کرد با اجرای پویش همدلی  مومنانه در ماه ضیافت الهی و عزم مجموعه بزرگ خادمیاران رضوی بتوانیم شاهد تجلی کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و استمرار این امر خداپسندانه در طول سال باشیم.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی