پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۳-۰۱-۱۷

سفره‌های افطار در منازل نیازمندان رفسنجان گسترده شد

با کمک و همت خادمان و یاوران رضوی کانون‌های محله‌ای بیش از۶۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، رضا اسماعیلی دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان گفت: خداوند، احسان و نیکوکاری به بندگانش را دوست دارد و برای بندگان نیکوکارش پاداش بسیاری را بر می‌شمرد. انبیاء و پیشوایان دینی، در این خوی پسندیده همواره پیشگام بوده‌اند و  نمونه‌های فراوانی از اطعام آن بزرگواران در قرآن و کتاب‌های تاریخی نقل شده است.
وی ادامه داد: خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی به دنبال تلاش‌های خالصانه و بی دریغ خود این بار سفره افطار رضوی را در منزل چند خانواده نیازمند پهن کردند.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه انجام کار خیر در این ماه بیشتر از ماه‌های دیگر فضیلت دارد، ابراز کرد: خادمین امام مهربانی در ایام مبارک رمضان با پخت ۶۰۰ پرس وعده افطاری مددجویان تحت پوشش را مهمان سفره تبرکی رضوی کردند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان عنوان کرد: خادمیاران مساجد سیدالشهداء، قبا، بهرمان و محمد رسول‌الله و شهدای صفائیه با هزینه کرد ۲۴ میلیون تومان این سفره‌های افطاری را بین مددجویان تحت پوشش کانون‌ها پهن کردند.
اسماعیلی بیان کرد: همچنین خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای مسجد سیدالشهدا (ع) در شب سال نو ۲۰ بسته معیشتی با ارزش ۸ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی