پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۷

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به کودکان احسان‌پذیر کرمانی توسط خادمیاران سلامت

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کرمان از ویزیت رایگان دندانپزشکی کودکان احسان‌پذیر و بی‌سرپرست موسسه خیریه حضرت ولی عصر (عج) کرمان توسط خادمیاران سلامت رضوی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، علی شجاعی گفت: با همت کانون خادمیاری مسجد ابوالفضل (ع) شهرک الغدیر و مشارکت دانشکده دندانپزشکی کرمان، کودکان احسان‌پذیر و  بی‌سرپرست موسسه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، معاینات دهان و دندان به مدت یک هفته انجام و پس از ویزیت کار ترمیم، عصب کشی و رفع پوسیدگی به صورت رایگان انجام شد.
وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کرمان را ارائه خدمات ضروری در حوزه سلامت به محرومان و نیازمندان عنوان کرد و گفت: این کانون‌ها به همت خادمیاران رضوی و با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی نیازمندان اقدامات ارزشمندی را ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه محرومین و نیازمندان توسط کانون‌های خادمیاری شناسایی و نوبت‌دهی می‌شوند، گفت: کانون‌های خادمیاری در شهرستان‌ کرمان و روستاها فعالیت می‌کند. این کانون‌ها محرومان را شناسایی و به مراکز درمانی معرفی خواهند کرد.
شجاعی با بیان اینکه خادمیاران رضوی کانون سلامت، در این طرح ما را یاری و همراهی می‌کنند، ابراز امیدواری کرد تا به زودی گروه‌های جهادی چشم پزشکی، مامایی، پیراپزشکی و... نیز به یاری محرومان بشتابند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی