پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۷

خدمت‌رسانی خادمیاران کرمانی به نیازمندان در ماه مبارک ‌رمضان

بیش از ۴۰۰ خانوار بی‌سرپرست تحت حمایت خادمیاران رضوی کرمان قرار گرفتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مصطفی دهقانی مسئول کانون خادمیاری مسجد خاتم الانبیا کرمان گفت: در حال حاضر ۴۲۰  خانوار بی‌سرپرست توسط کانون خدمت رضوی مسجد شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده که به مناسبت‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرند.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان برای ۱۱۰ خانوار سبد کالا شامل گوشت، برنج، ماکارانی، خرما و شیرینی به ارزش هر سبد 1 میلیون و 200 هزار تومان تهیه و توزیع خواهد شد.
وی ارزش تقریبی این سبد کالاها را مبلغ یکصد و ۳۲ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در راستای پویش نذر قربانی به مناسبت اول ماه مبارک یک راس گوسفند با ارزش تقریبی ۱۲ میلیون تومان در اول ماه مبارک رمضان قربانی و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.
دهقانی در ادامه گفت: با هدف کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، کانون خادمیاری این مسجد با همکاری ۳۵ نفر از نانوایان گردان بانوان نانوا شهر خانوک در محل مسجد اقدام به پخت نان کردند.
مسئول کانون خدمت رضوی خاتم الانبیا افزود: علاوه بر نان‌هاي ارسال شده تعداد بیش از هزار و ۲۰۰ قوطی کنسرو و ۲هزار عدد بطری آب معدنی با ارزش تقریبی ۲۵ میلیون تومان با مشارکت خیرین و خادمیاران تهیه و به این مناطق ارسال شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی