پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۷

تبلور عشق و ارادت خادمیاران رضوی محمودآباد به امیرالمومنین (ع)

خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) با برگزاری دسته جات عزاداری، عشق و ارادت خود را به صاحب این عزا ابراز کردند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، سید علی هاشمی نسب دبیر کانون خدمت رضوی محمود آباد گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت مظلومانه مولای متقیان، علی‌بن ابی‌طالب(ع) مصادف با سیزدهم فروردین ماه خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد با حضور پرشور خود در مراسم دسته‌روی و عزاداری آن امام همام، عشق و ارادت خود به ساحت آن حضرت را به نمایش گذاشتند.
وی خاطر نشان کرد: خادمیاران رضوی این شهرستان با پوشیدن کاورهای خادمیاری به آن مراسم حال و هوایی امام رضایی بخشیدند.
هاشمی نسب خاطر نشان کرد: در این مراسم دسته‌روی که با حضور اقشار مختلف مردم از حسینیه اعظم شهرستان محمودآباد آغاز شده بود، خادمیاران ذاکر اهل‌بیت(ع) با مداحی و  نوحه‌خوانی در رثای امیرمؤمنان، دل‌های غرق ماتم عزاداران را جلا بخشیدند.
وی گفت: خادمیاران رضوی به همراه سایر عزاداران در پایان مسیر، وارد صحن مطهر بارگاه ملکوتی امام‌زاده قاسم(ع) شهرستان محمودآباد شدند تا با نوحه‌سرایی و اشک و آه و ماتم، عرض تسلیت خود را به آن امام‌زاده عظیم‌الشأن ابراز دارند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی