پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۷

همراهی کارکنان و کارگران بنیاد بهره‌وری موقوفات با مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس

جمعی از کارکنان و کارگرانِ بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و شرکت‌ها و موسسات زیرمجموعه آن با حضور در راهپیمایی روز قدس، همراهی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش آستان نیوز، تحولات ماه‌های اخیر در منطقه به ویژه سرزمین‌های اشغالی، جنایات صهیونیست‌ها در غزه و از طرفی جنایت اخیر این رژیم منحوس در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه که به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی کشور منجر شد، باعث شده است تا راهپیمایی روز قدس امسال اهمیت ویژه‌تری داشته باشد.

از زاویه دیگر این راهپیمایی نماد و عرصه‌ای برای نمایش اتحاد میان مسلمانان است، موضوعی که در نابودی رژیم صهیونیستی نقش مهمی داشته و دارد. در شرایطی که مردم غزه شرایط بسیار دشواری را سپری می‌کنند و عزیزان و اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند و خسارت‌های قابل توجهی را متحمل شده‌اند، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند این اطمینان را به آن‌ها بدهد که همه مسلمانان جهان از مقاومت مردم فلسطین پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

اهمیت این موارد باعث شده است تا کارکنان و کارگران بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و شرکت‌هایی همچون صنایع دامپروری و لبنی رضوی، یاراطب ثامن، صنایع غذایی رضوی، کشاورزی رضوی، قند تربت حیدریه و... امسال حضور پر رنگ‌تری را در راهپیمایی روز قدس داشته باشند و از این طریق برائت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی