پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ 
۱۴۰۳-۰۱-۱۷

حرم مطهر رضوی میعادگاه راهپیمایان روز قدس شد

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی عظیم و باشکوه روز جهانی قدس در شهر مقدس مشهد برگزار و در پایان شرکت کنندگان در این راهپیمایی با تشرف به حرم مطهر رضوی در مراسم پایانی این راهپیمایی شرکت کردند. 

به گزارش آستان نیوز، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مردم ولایت مدار و انقلابی مشهد الرضا (ع) با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه ترین صحنه ها در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین را رقم زدند. 

در این مراسم که از ساعت 9 صبح روز جمعه هفدهم فروردین ماه از میدان پانزده خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»و  «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در حمله بی امان به مردم غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع این سرزمین اعلام کردند. 

راهپیمایان در این مراسم یک صدا و یکپارچه فریاد آزادی قدس را سر دادند و خواستار توقف جنگ در غزه و متوقف شدن کشتار مردم بی دفاع و مظلوم سرزمین غزه شدند و سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت ها را محکوم کردند. 

راهپیمایان در پایان این مراسم با شکوه با حضور در حرم مطهر رضوی در مراسم پایانی این راهپیمایی شرکت کردند.

قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس و سخنرانی دکتر سعید حلیلی، نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی بخش پایانی این راهپیمایی باشکوه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی