پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انجام گرفت؛
۱۴۰۳-۰۱-۱۸

ارائه خدمات مشاوره رایگان خادمیاران جیرفت در ماه مبارک رمضان

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری شهرستان جیرفت همزمان با ماه مبارک رمضان، خدمات مشاوره رایگان به مومنین روزه‌دار ارائه کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: خادمیاران کانون مشاوره همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد به ارائه مشاوره رایگان پرداختند.
وی ابراز کرد: این طرح با هدف آگاهی بخشی به شهروندان انجام شد و خادمیاران به ارائه خدمات مشاوره و خدمات مرتبط برای رشد، تعالی و تحکیم خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی (افزایش ازدواج، فرزندآوری و کمک به کاهش طلاق)، توانمندسازی و آموزش افراد و خانواده‌ها در مقابل با آسیب‌های اجتماعی اقدام کردند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: خادمیاران و یاوران کانون تخصصی مشاوره و مددکاری سال گذشته در زمینه شغلی و تحصیلی، مددکاری، پرورش فرزند، توانمند سازی خانواده، توانمند سازی کودک و نوجوان، زوجین و خانواده بیش از ۵۰۰۰ ساعت نفر به نیازمندان و شهروندان خدمات ارائه دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی