پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۹

تشریح اقدامات کانون‌های خدمت رضوی کرمان در ماه رمضان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کرمان ضمن تشریح اقدامات کانون‌های خدمت رضوی کرمان در ماه رمضان گفت: امروز خدمت خادمان و یاوران امام رئوف در حمایت از محرومان و مستضعفان بستر امیدآفرینی است.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، علی شجاعی دبیر کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان کرمان در گردهمایی خادمیاران رضوی این شهرستان که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد از فعالیت مستمر خادمیاران رضوی در شهرستان کرمان خبر داد و گفت: عشق به امام رئوف جا و مکان خاصی نمی‌شناسد و می‌توان دور از مشهد مقدس باشی اما به‌نام او و برای او خادمی کنی و امید را در دل‌ها بارور سازید.
وی ادامه داد: یکی از خدمات خادمان امام رئوف که در ماه رمضان و نوروز صورت گرفته توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمدان در کرمان بوده است که ۳۰ بسته ارزاق به‌همت خادمیاران کانون بانوان و خانواده کرمان تهیه و بین نیازمندان روزه‌دار توزیع شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان کرمان ادامه داد: خادمیاران بلند همت کانون بانوان و خانواده کرمان نیز در شب شهادت حضرت علی(ع) تعداد ۳۰ بسته ارزاق که هر بسته شامل ۱۰ قلم مواد غذایی نظیر برنج، مرغ، روغن، ماکارانی، سویا، حبوبات، رب ‌گوجه، پنیر، قند، ترشی بود را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.
شجاعی در ادامه تهیه و توزیع ۳۰ جعبه شیرینی و اهدای تعداد زیادی لباس نو به مناسبت عید نوروز را از سایر فعالیت‌های این کانون عنوان کرد.
وی اذعان کرد: به‌همت کانون ایثار و شهادت شهرستان کرمان نیز  ۳۳ بسته معیشتی و ۱۱۰ غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های معزز شهدای تیپ فاطمیون کرمان و بردسیر اهدا شد.
دبیر کانو‌های خدمت رضوی شهرستان کرمان افزود: ۱۱۰ پرس غذای گرم و ۳۳ بسته معیشتی به ارزش ۲۲ میلیون تومان شامل (برنج، روغن، گوشت، خرما، پنیر، مواد بهداشتی و ...) توسط این گروه از خادمیاران تهیه و تعداد هشت بسته در کرمان و ۲۵ بسته در شهرستان بردسیر به خانواده‌های شهدای تیپ فاطمیون اهداء شد.
شجاعی عنوان کرد: در شب شهادت مولی‌المتقیان ۱هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان زنگی‌آباد طبخ شد، که این امر به همت خادمیاران و یاوران رضوی این منطقه برای پخت آبگوشت مشهور «زنگی‌آباد» انجام گرفت و در نهایت بین نمازگزاران و بعضاً بین محرومان و نیازمندان منطقه توزیع شد.
وی به آمار کلی شهرستان کرمان طی یک‌ سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان غذای گرم طبخ و در سطح شهرستان توزیع شده که بالغ بر ۹۰ هزار پرس غذای گرم بوده است.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی تأکید کرد: در سطح شهرستان کرمان نیز بیش از ۳ هزار بسته ارزاق معیشتی توزیع شده که ارزش آن بیش از ۳ میلیارد تومان در طول یک‌سال گذشته بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی