پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۰

حرم مطهر رضوی میزبان بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار  زائر و مجاور در شب شهادت حضرت علی (ع) بود

مدیر عالی حرم مطهر رضوی از تشرف بیش از یک میلیون زائر و مجاور در لحظه تحویل سال 1403 و تشرف بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار در شب قدر بیست و یکم به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) خبر داد.

رضا خوراکیان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت‌های حرم مطهر رضوی خدمت‌رسانی شایسته و کیفی به زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در اعیاد و سوگواری‌های مذهبی و ملی است، اظهار کرد: هر ساله شاهد برگزاری بزرگترین اجتماع نوروزی ایرانیان در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) هستیم از همین رو مراسم ویژه‌ای برای لحظه تحویل سال 1403 همراه با برنامه‌های فرهنگی، معرفتی، مذهبی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی برای زائران و مجاوران تدارک دیده شد که با استقبال بی‌نظیر دلدادگان به اهل‌بیت(ع) مواجه بود.
وی اعلام کرد: اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی نیز در لحظه تحویل سال میزبان بیش از یک میلیون زائر و مجاور در حرم امام مهربانی‌ها بود.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه بارگاه ملائک پاسبان امام رضا(ع) همزمان با فرارسیدن ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) ویژه برنامه‌های متعددی در لیالی قدر ویژه زائران و مجاوران تدارک دیده بود، گفت: این برنامه‌ها شامل مراسم رسمی حرم مطهر در صحن پیامبر اعظم(ص)، مراسم ویژه زائران عرب و اردو زبان و مراسم ویژه ناشنوایان و کم شنوایان بود که در شب شهادت حضرت علی(ع) میزبان بیش از یک میلیون زائر و مجاور در حرم مطهر رضوی بودیم.
خوراکیان با بیان اینکه 40 هزار نفر از خادمان و خادمیاران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با لیالی قدر به ارائه خدمات متنوع به زائران و مجاوران حضرت در بخش‌های مختلف پرداختند، ادامه داد: پایگاه‌ فوریت‌های پزشکی، دفاتر امانات وسایل و امانات نقدی و اشیای ارزشمند، خدمات صندلی چرخدار و زائربر، دفاتر پیداشدگان و خدمات مادر و کودک، مفروش کردن، تأمین و توزیع سایر اقلام مصرفی و ... از جمله این خدمات به شمار‌ می‌رود که توسط خانواده بزرگ رضوی به عاشقان اهل‌بیت(ع) ارائه شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی