پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۰

فعالیت بیش از ۳۰۰ کانون خدمت رضوی در استان کرمان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در مراسم تجلیل از خادمیاران و مدیران فرهنگی استان از کسب رتبه نخست کشوری استان کرمان در ارتقاء یاوران رضوی به خادمیاری خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، سعید کاظمی‌پور با بیان اینکه بیش‌ترین تعداد ارتقاء از یاور رضوی به خادمیاری در سطح کشور به استان کرمان اختصاص یافته و در این بخش نیز در جایگاه نخست کشوری هستیم، گفت: بیش‌از یک هزار و ۵۰۰ نفر در استان کرمان جذب یاور رضوی شده‌اند که این رقم در طول یک‌ سال اتفاق افتاده است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی در کرمان تشریح کرد: در حال حاضر بیش ‌از ۹ هزار خادمیار در ۱۹ عرصه تخصصی، خدمات لازم را بدون کوچک‌ترین چشم‌داشت مادی یا حتی اعتبار و بودجه مصوبِ سازمانی و دولتی، به همه نیازمندان ارائه می‌کنند که در بیش ‌از ۳۰۰ کانون مستقر هستند.
کاظمی‌پور ادامه داد: کانون‌های خدمت رضوی استان در ایام اربعین نیز به زائران پاکستانی در مرز ریمدان و در مسیر تا کربلای معلی خدمت‌رسانی کردند و به شایستگی میزبان دوست‌داران و عاشقان سیدالشهدا (ع) بودند و در همین راستا خادمیاران شهرستان ریگان با ارسال ۲۰ تن خرما به پذیرایی از زائران حسینی پرداختند.
وی اذعان کرد: استان کرمان همواره نسبت ‌به سایر استان‌ها همواره میدا‌ن‌دار خدمت‌رسانی بوده ، اما سهمیه کم خادمیاری و سقف خاصی که برای سامانه تدوین شده، محدود است اما راه دیگر ساماندهی فعالیت دوست‌داران امام رئوف به‌صورت «یاور رضوی» بوده‌ است که در این عرصه نیز با رشد بسیار جهشی روبه‌رو هستیم و همه درخواست خدمت به‌صورت «یاور» را دارند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی ابراز کرد: بزرگ‌ترین و مهمترین هدف کانون‌های تخصصی رضوی ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام هشتم و ائمه اطهار است زیرا تنها راه برون رفت از کلیه مشکلات اجتماعی در سطح کشور همین امر است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی