پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی خبر داد؛
۱۴۰۳-۰۱-۲۱

آماده‌باش 20 پایگاه فوریت‌های پزشکی در مراسم نماز عید فطر حرم مطهر رضوی

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آمادگی کامل دارالشفای امام(ع) و 20 پایگاه فوریت‌های پزشکی برای ارائه خدمات اورژانسی به زائران و مجاوران در مراسم نماز عید فطر حرم مطهر حضرت رضا(ع) خبر داد.

دکتر مهدی سلطانی‌فر در آستانه عید سعید فطر در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده مردم خداجوی مشهد و زائران در مراسم نماز عید فطر بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، علاوه بر 10 پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی، 10 پایگاه سیار نیز از ساعت 6 صبح روز عید تا پایان مراسم در این آستان مقدس آماده‌باش خواهد بود. 

وی ادامه داد: همچنین بالغ بر 20 دستگاه آمبولانس در ایام برگزاری مراسم نماز عید فطر در اماکن متبرکه رضوی مستقر خواهد شد و در صورت نیاز بیماران با این آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی اعزام می‌شوند. 

 

حضور 100 نیروی اورژانس

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: در مجموع حدود 100 نیروی فوریت‌های پزشکی در ارائه خدمات اورژانسی به ارادتمندان انیس‌النفوس(ع) در مراسم پرفضیلت نماز عید فطر این آستان مقدس مشارکت خواهند داشت.

وی با تأکید بر مشارکت جمعی از خادمین سلامت رضوی در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی حرم مطهر به زائران و مجاوران در مراسم پرفیض نماز عید فطر افزود: اورژانس 115، مدیریت عالی حرم مطهر رضوی، بیمارستان فوق تخصصی رضوی و بنیاد کرامت رضوی، از دیگر نهادهای همکار با این مؤسسه به منظور حفظ سلامت و آرامش نمازگزاران حاضر در مراسم این عید مبارک حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) هستند.

دکتر سلطانی‌فر تصریح کرد: پس از اقامه نماز عید فطر نیز شاهد فعالیت 10 پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی با تقویت نیرو در ایام تعطیل این عید خجسته در حرم مطهر رضوی خواهیم بود.  

 

تقویت خدمات دارالشفای امام(ع) 

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: دارالشفای امام(ع) واقع در دوربرگردان شیخ طوسی حرم مطهر رضوی نیز با تقویت نیرو در بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های پزشکان عمومی، همودیالیز، دندانپزشکی، اورژانس و تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی در ایام عید فطر آماده ارائه خدمات درمانی به عموم بیماران داخلی و خارجی است. 

وی ادامه داد: همچنین بخش‌های رادیولوژی و آزمایشگاه دارالشفای امام(ع) با هدف ارتقای خدمات درمانی به بیماران به ویژه بیماران اورژانسی در تعطیلات عید فطر به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند داشت. 

گفتنی است، مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی نیز از طریق تماس با شماره‌ داخلی 2424 و شماره‌ عمومی 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ ارائه‌ خدمات به بیماران اورژانسی در این آستان مقدس است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی