پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۱

دختران روزه‌اولی‌ راین میهمان ضیافت رضوی شدند

دانش‌آموزان روزه اولی شهرستان راین میهمان سفره حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان راین گفت: مهمانی رفتن همیشه یکی از جذابیت‌های لذت بخش به ویژه برای کودکان و نوجوانانی است که می‌خواهند ساعتی را در کنار سایر هم سن و سال‌هایشان به بازی و تفریح بگذرانند؛ ساعتی که گاهی بخش زیادی از خاطرات آنها را می‌سازد و معمولاً نخستین خاطراتی که در ذهن نقش می‌بندد ماندگارترین خاطرات می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس اسماعیل زاده افزود: 27 روز ماه مبارک رمضان دانش‌آموزان دختر روزه اولی شهرستان راین در مسجد جامع این شهرستان حضور یافتند تا تجربه اولین حضور در مهمانی خدا را در کنار هم جشن بگیرند.
وی اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی حتی در مدارس تشویق به روزه‌خواری می‌کردند ولی به برکت رهنمودهای امام راحل و انقلاب اسلامی گرایش به نماز، روزه و دین‌داری بیشتر شد و دانش‌آموزان به این مسائل تشویق شدند.
دبیر کانون خدمت رضوی راین با توصیه به نوجوانان افزود:از همین ابتدای رسیدن به سن تکلیف خود را برای سربازی امام زمان (عج) آماده کنید زیرا حضرت مهدی (عج) سرباز پاک، متدین، دانشمند و خدمت‌گزار نیاز دارد. 
وی از ماه رمضان به عنوان فرصتی خوب برای خودسازی و تقویت بعد معنوی یاد کرد و بر لزوم استفاده هرچه بهتر از روزهای پایانی این ماه تاکید کرد.
گفتنی است، ۱۵۰دختر روزه اولی در پایان مراسم مهمان سفره امام رضا (ع) بودند که خادمیاران رضوی راین هزینه افطاری این مراسم را برعهده گرفتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی