پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

حال و حرم مطهر حضرت شمس الشموس در شام عید بندگی 
۱۴۰۳-۰۱-۲۲

ویژه برنامه شام عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی برگزار شد

حرم مطهر حضرت شمس الشموس در شام عید سعید فطر؛ عید بندگی و عبودیت غرق در شادمانی و سرور است. 

به گزارش آستان نیوز، در غروب نخستین روز ماه شوال نقاره نوازی خادمان بارگاه منور رضوی بار دیگر حال و هوای عیدانه به صحن و سرای امام مهربانی ها بخشید و زائران این آستان ملکوتی در فضایی سرشار از نور و سرور شام عید سعید فطر را در این حریم ملکوتی جشن گرفتند. 
در این شب زیبا زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با حضور در رواق بزرگ امام خمینی (ره) از ویژه برنامه های فرهنگی_تبلیغی که به مناسبت شام عید سعید فطر تدارک دیده شده بود بهره مند شدند.
ویژه برنامه شام عید سعید فطر ساعتی بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله و مدیحه سرایی اهل بیت(ع) با نوای مدیحه سرا و ذاکر اهل بیت(ع) ابراهیم احمدی آغاز شد. 
در این مراسم آیت الله محمد مهدی شب زنده دار به بیان تفسیر آیاتی از سوره مبارکه ممتحنه و تبیین جایگاه مودت و محبت نسبت به اهل بیت پیامبر(ص) در دین مبین اسلام پرداخت. 
در ادامه اجرای برنامه سرود و همخوانی توسط گروه سرود گلدسته های حرم حال و هوایی عیدانه به مراسم بخشید. 
قرائت زیارت جامعه کبیره و عرض ارادت به محضر ائمه هُدی(ع) توسط حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع از دیگر برنامه های شام عید فطر در حرم مطهر رضوی بود. 
در پایان این مراسم نیز زائران و مجاوران حریم ملکوتی حضرت رضا (ع) میهمان مدیحه سرایی و مولودی خوانی محمد صالحی پور از مدیحه سرایان و بلبلان بوستان خاندان عصمت و طهارت(ع) شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی