پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۵

تشرف بازیکنان تیم ملی فوتسال بزرگسالان به حرم مطهر رضوی 

بازیکنان تیم ملی فوتسال بزرگسالان به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) مشرف شدند.

 مربی تیم ملی فوتسال  بزرگسالان در حاشیه این تشرف در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، گفت: خدا را شاکرم در کشوری زندگی می‌کنم که می‌توانم به پابوسی حضرت رضا (ع) مشرف شوم و قدردان این نعمت بزرگ هستیم.

وحید شمسایی تصریح کرد: افتخار ما این است که هر چه داریم از آل الله و لطف خداوند است و می‌توانیم به آن بزرگواران متوسل شویم و دست نیازمان را به سوی  آنان دراز کنیم.

وی افزود: من معتقدم بهترین، زیباترین و آرامش بخش ترین مکان همینجاست و تا لحظه‌ای که زنده‌ایم و نفس می‌کشیم مدیون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم.

خدا را شاکریم امروز همراه تیم ملی به این بارگاه منور مشرف شدیم و از امام رضا(ع) درخواست می‌کنیم به ما کمک کند تا با دست پر برگردیم و برای کشورمان آبرو داری کنیم.

 کاپیتان تیم ملی فوتسال بزرگسالان نیز در ادامه این گفتگو گفت: ما همواره قبل از مسابقات به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف می‌شویم، و از حضرت طلب کمک داریم، خوشبختانه امسال این تشرف با عید سعید فطر مصادف شد و از این بابت خدا را شاکریم.

علی اصغر حسن زاده ادامه داد: با زیارت این بارگاه نوارانی انرژی مثبت گرفتیم و به حضرت متوسل شدیم تا کمک کند و پر انرژی و پر قدرت قهرمانی آسیا را برای مردم خوب کشورمان به ارمغان بیاوریم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی