پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت فاوا رضوی خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۱-۲۵

اجرای 5 طرح تحقیق و توسعه با هدف افزایش بهره‌وری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیرعامل شرکت فاوا رضوی از اجرای 5 طرح در حوزه تحقیق و توسعه توسط این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در سالی که گذشت علاوه‌بر راه‌اندازی واحد R&D در شرکت، با رویکرد تبادل دانش و تجربه نسبت به ایجاد و تقویت همکاری‌های فناورانه با دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و صنایع مختلف اقدام شد.

مهرداد حریریان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: به منظور ایجاد همکاری با سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تقویت رقابت‌پذیری، از طریق به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه، همکاری در توسعه فناوری‌های نوین و ارائه خدمات مشترک، انعقاد کنسرسیوم هایی را با برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور انجام دادیم.

وی ادامه داد: علاوه‌بر ایجاد واحد تحقیق و توسعه به منظور ایجاد فناوری‌های جدید و بهبود محصولات و خدمات، سرمایه‌گذاری‌هایی نیز با هدف انجام پژوهش‌های علمی، طراحی محصولات نوآورانه و استفاده از فناوری‌های نوین نظیر هوش مصنوعی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت فاوا رضوی افزود: همچنین ایجاد ارتباط نزدیک با بازارهای فناوری برای تحقق بخشی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار شرکت قرار گرفت.

حریریان با تاکید بر لزوم توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خاطرنشان کرد: در این راستا با استفاده از فناوری‌های نوین و نوآوری‌های پیشرفته و همچنین ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت در سازمان، اقدامات لازم برای دریافت تائیدیه دانش‌بنیانی برای محصول اتوماسیون اداری روان پلاس انجام شد.

وی ادامه داد: ناگفته نماند این شرکت در گذشته نیز موفق به کسب گواهی دانش‌بنیانی برای دیگر محصول شرکت شده بود.

مدیرعامل شرکت فاوا رضوی با اشاره به انتخاب فاوا رضوی به عنوان نماینده و معین امنیت سایبریِ سازمان پدافند غیرعامل کشور در شرق و شمال شرق ایران تصریح کرد: دریافت تائیدیه‌های همکاری از نهادهای مختلف به عنوان معتمد مراکز مهمی از جمله پدافند غیر عامل کشور، بستر مناسبی را برای توسعه مهارت‌های فنی، مدیریتی و کسب و کاری این شرکت در جامعه را فراهم کرده است.

حریریان، ارائه راهکارهای فناورانه برای افزایش بهره‌وری از طریق استفاده از فناوری‌های نوین در محصول اتوماسیون را یکی از رویکردهای اصلی این شرکت در سال 1402 عنوان کرد و افزود: بدین منظور با تبدیل سیستم اتوماسیون روان به روان پلاس و محور قرار دادن هوش مصنوعی در برخی از ماژول‌های نرم‌افزار، توانستیم زمان دستیابی به اطلاعات را آسان‌تر و کوتاه‌تر کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه توانمندسازی نیروی کار نیز دوره‌ها و آموزش‌های تخصصی برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌های عملی و فنی کارکنان با همکاری دانشگاه‌ها برگزار شد.

مدیرعامل شرکت فاوا رضوی درباره خدمات ارائه شده توسط شرکت فاوا رضوی هم گفت: این شرکت با دستیابی به دانش فنی عمیق و تیم متخصص و مجرب، به ارائه خدماتی متنوع از جمله توسعه نرم‌افزار، ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی و امنیت شبکه و همچنین ارائه راهکارهای نوین در زمینه فناوری ابری می‌پردازد.

حریریان ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های متعددی در دستور کار این شرکت با موضوعاتی همچون امنیت اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و سامانه‌های اداری و سازمانی است که به توسعه و پیشرفت اقتصادی و فناوری کشور کمک می‌کند.

وی افزود: علاوه‌بر این، فاوا رضوی یک شرکت پیشرو در زمینه تجهیزات و ملزومات فناوری اطلاعات به شمار می‌رود که محصولات و خدمات متنوع و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی