پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرکانون های خدمت رضوی استان همدان خبر داد:
۱۴۰۳-۰۱-۲۵

توزیع 4800 بسته معیشتی و غذای گرم با اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال

مدیرکانون های خدمت رضوی استان همدان از توزیع 4800 بسته معیشتی و غذای گرم با اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبرداد.

به گزارش آستان نیوز، محمد علی دلگرم گفت: در ماه مبارک رمضان و عید نوروز امسال به برکت علی بن موسی الرضا(ع) در استان همدان یک هزار و 50 بسته کمک معیشتی به ارزش بالغ بر 7.5 میلیارد ریال و 3هزار و 680 پرس غذای گرم به ارزش 4 میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.

 

وی افزود: یکی از وظایف کانون خدمت رضوی استان همدان دستگیری از خانواده های احسان پذیر، اجرای برنامه‌های متنوع اجتماعی و فرهنگی در راستای اهداف بنیاد کرامت رضوی است که در ماه مبارک رمضان بسته‌های کمک معیشتی و برنامه‌های متنوع به همت خادمیاران و مردم شریف استان برگزار شد.

 

مدیرکانون های خدمت رضوی استان همدان تصریح کرد: بسته های کمک معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، رب، تن ماهی، حبوبات، تخم مرغ و دیگر مایحتاج زندگی بوده است که به همت کانون های خدمت رضوی در سطح شهرستانها، خادمیاران، یاوران رضوی ومردم تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی