پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۶

بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان

با نصب ۱۲ دستگاه جدید در بخش بافندگی شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان، طرح توسعه این شرکت به بهره‌برداری رسید، طرحی که افزایش حدود 20 درصدی در تولید انواع پارچه را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در گفت‌وگو با آستان نیوز درباره این طرح اظهار کرد: در قالب طرح توسعه کارخانه، چندین دستگاه بافندگی نصب شده است که خروجی آن تولید پارچه‌ها با طرح‌های متفاوت و جدید است.

علی فدیشه‌ای گفت: طرح توسعه کارخانه نخریسی و نساجی خسروی خراسان با رویکرد بروزرسانی ماشین‌آلات و تجهیزات واحد بافندگی، امکان گسترش سبد محصول و کاهش هزینه‌های تولید اجرا شده است.
 

افزایش تولید سالانه ۲ میلیون مترمربع پارچه
او با بیان این‌که با بهره‌برداری از این طرح توسعه، شاهد افزایش تولید سالانه ۲ میلیون مترمربع پارچه هستیم، خاطرنشان کرد: تکنولوژی این ماشین‌آلات جزء آخرین و بروز‌ترین تکنولورژی روز دنیا است، از همین رو در مقایسه با دستگاه‌ها و ماشین‌آلات فعلی از توان تولید با سرعت بالاتری برخوردار بوده و امکان بافت چند رنگ و بافت طرح‌های پیچیده پارچه وجود دارد.

مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان تاکید کرد: با بهره‌برداری از این ماشین‌آلات، امکان همراهی با تغییرات بازار و رقابت‌پذیری در محصول پارچه رشد چشمگیری خواهد داشت.

او وجود همزمان فرآیند ریسندگی در کنار بافندگی را یکی از وجوه تمایز این شرکت عنوان کرد و افزود: این امر تا حدود زیادی باعث افزایش انعطاف و کاهش بهای تمام شده، می‌شود.

فدیشه‌ای ادامه داد: با توجه به وجود امکانات و زیرساخت‌ها و همچنین فضای کافی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های تولید، طرح توسعه شرکت در محل فعلی سالن بافندگی اجرا شده است.

او با اشاره به اشتغال ۴۸۵ نفر در شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان پیش از اجرای طرح توسعه این کارخانه گفت: با نصب و راه‌اندازی ۱۲ دستگاه مذکور، 18 نفر به صورت مستقیم در سالن بافندگی و مقدمات بافندگی مشغول به کار شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی