پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۶

اجتماع «وعده صادق» مراسمی به پاس پیروزی رزمندگان اسلام در حرم مطهر رضوی

اجتماع مردمی «وعده صادق» به شکرانه پیروزی رزمندگان اسلام با حضور زائران و مجاوران رضوی در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، در دستان زائران تصاویر خادم الرضا(ع) سردار سلیمانی نشان از تجدید پیمان با آرمان‌های بلند اوست و آنها شاکرند برای نبرد مبتکرانه و هوشمندانه فرزندان وطن. 

پرچم های «ایران»، «حزب الله» و «القدس لنا» در میان موج جمعیت در اهتزاز است.

این مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» رهبر معظم انقلاب است که در این جمله آمده بود «رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران اشتباه کرد؛ باید تنبیه شود و تنبیه هم خواهد شد.» 


چشم‌های شرکت کنندگان در مراسم خیس از اشک اما پر غرور است، سربلندی این اجتماع در غیرتمندی سربازان وطن ریشه دارد؛ تصاویر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی نیز بر دستان زوار علی ابن موسی الرضا(ع) جلوه‌ی دیگری به مراسم داده است.

مراسم با شعارهای پرشور حاضران در توصیف اقتدار ایران در حمله پهپاد و موشکی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ادامه می‌یابد و زیباترین شعارهای زائران در این مراسم این بود؛ «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «حیدر، حیدر» 

صحن قدس حرم مطهر رضوی، میزبان مردمی است که ۱۹۰ روز دلهایشان داغدار غم مردم مظلوم غزه بوده و حالا آمده‌اند در این گردهمایی پرشور بار دیگر تجاوزات این رژیم کودک کش را محکوم کنند. 

«آقای سبزی» مداح این مراسم می‌خواند؛ «ذکر طوفانی ما مرگ براسرائیل است» و شرکت کنندگان فریاد می‌زنند:
«مرگ براسرائیل» و او ادامه می‌دهد: 
«نسل در نسل همسایه طوفان هستیم
همگی منتقم خون شهیدان هستیم» 

زن و مرد، پیر و جوان آمدند تا یادآور شوند که مسلمانان بیت المقدس را پس می‌گیرند و توفیقات جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت و وعده الهی بر پیروزی مظلومان جهان است.

امروز در اجتماع شکرانه پیروزی جبهه مقاومت، مردم  آمدند تا واکنش تحسین برانگیز فرزندان اسلام در دفاع از عزت،  اقتدار و خاک وطن را در جوار ثامن الحجج جشن بگیرند و یادآور شوند این پاسخی است به چندین بار حمله به مستشاران کشورمان و سفارت ایران که قطعه ای از این خاک پر افتخار است. 

اجتماع امام رضایی ها برای یادآوری داغ هایی بود که اسرائیل بر دلمان گذاشت، از جمله‌ی آنها، ترور دانشمندان هسته‌ای مان مقابل چشمان خانواده‌شان، ترور دانشمند برتر جهانی کشورمان شهید فخری، ترور فرماندهان برتر نظامی وطن. 

سالهاست که این مردم با تحریم‌های اقتصادی اسرائیل و حامیانش در نبردی نابرابر در حال مبارزه اند و پاسخ پهبادی و موشکی دیشب تنها مرهمی بر گوشه ای از آلام و دردهای مردم ایران بود.

امشب درود و صلوات این مردم نثار رزمندگان جبهه مقاومت شد؛ از روضه رضوان تا قدس شریف. 

زائران امشب شاکر و متفق القولند که هزاران بارشکر که عملیات وعدهٔ صادق با موفقیتی بیش از انتظار انجام و رژیم صهیونیستی حالا یقین دارد از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان کشورمان حمله کند، مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد.

بیا موعود هنگام قیام است
جهان مجروح یک جو التیام است

زمان لبریز شوق و انتظار است
زمین بر رجعتت امّیدوار است

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی