پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون‌های محله‌ای رضوی انجام گرفت؛
۱۴۰۳-۰۱-۲۷

آزادی زندانی جرائم غیر عمد در قم همزمان با شب عید فطر

معاون کانون‌های محله‌ای استان قم ‌گفت: با پیگیری و کمک محسنین خداجو و خادمیاران رضوی قم، با پرداخت ۱ میلیارد و 40 میلیون ریال شرایط آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد را در شب عید فطر فراهم آوردند.

به گزارش آستان نیوز از قم، سید علیرضا حسینی گفت: خادمیاران کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی استان قم، با حضور در دفتر شعبه یک اجرای احکام دادگستری شهر کهک قم با پرداخت بدهی مددجوی نیازمند محکوم مالی در آستانه شب عید فطر زمینه آزادی وی را فراهم کردند.
وی بیان کرد: این مددجو با توجه به سپری شدن دوره حبس توان پرداخت بدهی را نداشته که با اطلاع خادمیاران کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی و پیگیری امور قضایی و اخذ رضایت از شاکی با پرداخت ۱ میلیارد و 40 میلیون ریال به آزادی وی کمک کردند.
حسینی یادآور شد: خادمیاران رضوی با پیگیری نامه آزادی، مددجو را از درب خروجی زندان تا منزل بدرقه و با اهدای بسته معیشتی و کمک هزینه حمایتی در شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه شب عید فطر جشن و شادی را به خانواده وی به ارمغان بردند.
وی خاطر نشان کرد: این مراسم به همراه پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و قرائت صلوات خاصه و مدیحه سرایی، معنویت و جلوه‌های ویژه‌ای را رقم زد.
شایان ذکر است زندانی آزاد شده جوان ۳۵ ساله و دارای یک فرزند پسر خردسال است که در عید فطر، آزادی خود را در کنار خانواده جشن گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی