پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۷

آخرین افطاری ساده رضوی در کنار خانواده‌های معظم شهدا تهران

آخرین افطاری ساده رضوی در مدرسه دخترانه شاهد حضرت صدیقه طاهره (س) کنار خانواده شهدای مدافع حرم و دانش‌آموزان دختر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، در بیست و نهمین روز از ماه بندگی خدا و به نیت نخستین مظلوم عالم حضرت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) سفره افطاری ساده در شهرستان با حضور پرچم متبرک حرم مطهر رضوی حضرت رضا (ع) انجام شد.
محمد اللهیاری جانشين کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: باید این سنت حسنه را قدر دانست و این حرکت جهادی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان را که پایه‌گذاری کرده‌اند را برای همیشه حفظ کرد و این مراسم‌ها را ارج نهاد. 
وی افزود: هرساله در سطح شهرستان افطاری ساده به صورت پک شامل( نان، پنیر، سبزی، خرما، آب و شیر) برگزار می‌شد ولی امسال این سنت در کنار خانواده‌های‌ معظم شهدا و به نیت امام علی (ع) تغییر کرد.
اللهیاری خاطر نشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر و موسسه فرهنگی شهیدانه سفره احسان و افطار در محله‌های سطح شهر با حضور اهالی محترم و خانواده‌های شهدا و مدرسه دخترانه شاهد حضرت صدیقه طاهره (س) تدارک دیده شد تا بتوانیم با گسترش این سنت حسنه مردم را ترغیب کنیم به افطاری دادن که در احادیث فراوانی از معصومین و پیامبر اکرم(ص) اهمیت و جایگاه افطاری دادن به مسلمان بیان شده است. 
وی خاطر نشان کرد: افطاری ساده به مدت ۱۸ شب در مناطق مختلف شهرستان اسلامشهر توزیع شد که مبلغی بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه داشته است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی