پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۷

توزیع ۲۷۰ پرس افطاری توسط خادمیاران کانون باب الحوائج(ع) قم

خادمیاران رضوی کانون باب الحوائج (ع) قم به مناسبت ماه مبارک رمضان در شب ۲۷ماه رمضان ۲۷۰ پرس غذای گرم پخت و بین روزه داران توزیع کردند.

به گزارش آستان نیوز قم؛ آذر فتح الهی مسئول کانون باب الحوائج(ع) گفت: در شب بیست هفتم ماه مبارک رمضان علاوه بر توزیع ۲۷۰ پرس غذای گرم ۷۰۰ قرص نان نیز بین روزه‌داران و احسان‌پذیران توزیع شد. 
وی در خصوص فعالیت‌های خالصانه خادمیاران اظهار کرد: رسول خدا می‌فرمایند: «هر كس در ماه رمضان به خاطر خدا به روزه‌داری افطاری بدهد، خداوند ثواب آزاد كردن بنده‌‏اي را به او مي‌دهد و گناهانش را می‌بخشد». بر این اساس خادمیاران کانون نیز با تمسک به سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به این سنت خداپسندانه در بین مؤمنین و احسان‌پذیرانِ محله‌های کم برخوردار افطاری توزیع کردند. 
 فتح الهی درباره سایر فعالیت‌های این کانون در ماه رمضان اظهار کرد: همچنین در طول ماه رمضان جز خوانی قرآن خانگی انجام و در شب پایانی ماه جلسه ختم قرآنی توسط خواهران کانون و ‌اهالی محل برگزار شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی