پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۷

آماده‌سازی چایخانه امام رضا (ع) توسط خادمیاران منطقه ۱۹ تهران

باعنایت امام رضا(ع) آماده‌سازی چایخانه ثابت امام رضا (ع) توسط خادمیاران منطقه ۱۹ تهران در دست اقدام است.

به گزارش آستان نیوز از تهران، اصغر رضایی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۱۹ تهران گفت: با دستور دبیر محترم کانون‌های خدمت رضوی منطقه نخستین چایخانه امام رضا (ع) در منطقه ۱۹ در حال آماده‌سازی است که نقشه و طرح اولیه این چایخانه توسط طراحان آماده و برای ساخت سازه اصلی به کارگاه ارائه شده است.
وی بیان کرد: از آنجا که پذیرایی از عاشقان و ارادتمندان حضرت رضا (ع) همواره یکی از دغدغه‌های آستان قدس در امر خدمت رسانی بوده است، این چایخانه با هدف تکریم و ارائه خدمت به علاقمندان و عاشقان آن حضرت در حال آماده سازی است.
رضایی افزود: چارچوب اصلی چایخانه پس از طراحی و آماده سازی به صورت پیش ساخته در اختیار کانون خدمت رضوی منطقه قرار می‌گیرد تا در دهه مبارک کرامت و مناسبت‌های مذهبی طی سال در محلات مختلف منطقه مورد استفاده قرار گیرد. 
وی گفت: تمامی اقدامات اولیه اعم از تامین هزینه‌ها، طراحی و ساخت این چایخانه با تلاش کانون اشتغال و کار آفرینی و با همراهی کانون قرآن در حال انجام است.
رضایی افزود: از ویژگی‌های این سازه زیبا، قابل حمل بودن آن، جمع آوری و نصب در نقاط مختلف منطقه است و امکان خدمت رسانی در تمام محلات منطقه را برای خادمیاران فراهم خواهد کرد.
مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۱۹ تهران اضافه کرد: پس از تکمیل و احداث کامل این چایخانه امیدواریم با همت خادمیاران بزرگوار منطقه خدمت‌رسانی به عاشقان حضرت را آغاز کنیم.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی