پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۷

توزیع ۱۰۰۰ پرس افطاری گرم در قم توسط خادمیاران خدمت رضوی

خادمیاران کانون محله‌ای بیت النور خدمت رضوی قم از ابتدای ماه مبارک رمضان، با پخت و توزیع هزار وعده غذای گرم از روزه‌داران و نیازمندان و افراد کم بضاعت پذیرائی کردند.

به گزارش آستان نیوز از قم، زهرا صادقی مسئول کانون خدمت رضوی بیت النور اظهار کرد: از آنجایی که افطاری دادن یکی از سنت‌های پسندیده و مورد توجه رسول خدا و ائمه معصومین (ع) است کانون بیت النور نیز این سنت حسنه را به نیت آقا امام رضا (ع) در طول ماه مبارک رمضان اجرا کردند. 
وی با اشاره به احادیث وارد شده در این خصوص گفت: در روایات چنان به افطاری دادن سفارش شده که امام موسی بن جعفر (ع) فرموده است: افطاری دادن به روزه‌دار از روزه‌ات بافضیلت‌تر است؛ در همین راستا با کمک و همت خادمیاران رضوی کانون محله‌ای بیت النور به نیابت از امام رئوف حضرت امام رضا (ع) وعده‌های افطاری هر شب بین نیازمندان توزیع می‌شد. 
صادقی در ادامه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان با مساعدت خادمیاران و کمک خیرین علاوه بر توزیع بیش از هزار وعده غذای گرم، محفل انس با قرآن به همراه پرچم حضرت معصومه سلام الله علیها و قرائت زیارت امین الله به نیت فرج امام زمان (عج)، با اهدای نبات تبرکی در هر روز ماه مبارک رمضان توسط اعضای کانون انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی