پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران کانون وقف و نذر صورت پذیرفت؛
۱۴۰۳-۰۱-۲۷

اجرای پویش ضیافت همدلی و خدمت‌رسانی به نیازمندان جیرفت

خادمیاران کانون وقف و نذر خدمت رضوی شهرستان جیرفت همزمان با ماه رمضان با توزیع بسته ارزاق، گوشت گرم، اهدای جهیزیه و توزیع آرد به یاری نیازمندان شتافتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت ابراز کرد: به مناسبت ماه با عظمت رمضان خادمیاران کانون وقف و نذر خدمت رضوی شهرستان با همکاری خیرین ۱۰۰ بسته ارزاق شامل اقلام ضروری از جمله برنج، روغن، رب گوجه، خرما، حبوبات، ماکارونی، گوشت گرم به ارزش اقتصادی 100 میلیون تومان تهیه و به خانواده‌های کم برخوردار تحت پوشش کانون‌های محله‌ای اهدا کردند.
وی ابراز کرد: در راستای تامین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش خانواده‌های نیازمند شش دستگاه ماشین لباسشویی به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال خریداری و به مستمندان اهدا شد.
پیرنیا عنوان کرد: توزیع ۵۰۰ پرس غذا، ۶۰ کیلو خرما، ذبح سه رأس گوسفند و توزیع گوشت گرم، توزیع ۲۰ کیسه آرد از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی است و ارزش ریالی اقدامات انجام شده یک میلیارد و 280 میلیون ریال برآورد شده است.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی جیرفت اظهار کرد: این طرح با هدف حمایت هدفمند از خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند و با رعایت حفظ کرامت و عزت نفس این خانواده‌ها اجرا شد و در سال جدید تلاش می‌کنیم به نیازمندان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی کنیم.
گفتنی است از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۴۳۳ بسته ارزاق توسط خادمیاران کانون‌های عمومی و تخصصی به نیازمندان شهرستان اهدا شده است.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی