پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۷

خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی اراک در ماه ضیافت الهی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک از توزیع بیش از ۵۰ هزار افطاری و حدود ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی؛ علی شعبانی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک با اشاره به خدمات کانون‌های خدمت رضوی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: توزیع تعداد ۵۱ هزار و ۷۹۷ افطاری، بیش از ۱۰هزار غذای گرم و حدود۲۰۰۰ بسته‌ معیشتی به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال بین خانواده‌های جامعه هدف انجام گرفت.
وی افزود: کانون‌های خدمت رضوی در قالب پویش جامه مهربانی بیش از ۵۵0 میلیون ریال توزیع کفش و ۷۱۰ بسته پوشاک و البسه و ۱۵۰ جفت کفش، جهیزیه و اثاث منزل بالغ بر ۵0۰ میلیون ريال، قربانی ۶ راس گوسفند و ۲ راس عقیقه و ۷ کیلو گوشت در مجموع ۹0۰ میلیون ريال اهدا کردند. 
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک اضافه کرد: همچنین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک در ماه مبارک رمضان مبلغ ۶۲0میلیون و پانصد هزار ريال برای خرید جهیزیه پرداخت کردند و در بخش کمک هزینه درمان و دارو نیز ۱۵0 میلیون ريال بابت دارو اهدا و ویزیت رایگان ۳۵نفر و غربالگری ۴۵ نفر صورت گرفت‌.
شعبانی با اشاره به اقدامات کانون‌ ایثار و شهادت نیز گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و پوشاک در قالب پویش جامه مهربانی مصور به عکس شهدای اراک، برگزاری ویژه برنامه چهارشنبه امام رضایی در مسجد امام علی (ع) به همت کانون ایثار و شهادت و خانواده شهید سردار نظامعلی فتحی، تجلیل از کودکانی که در ماه رمضان به نیابت از شهدا ختم قرآن داشتند، دیدار با خانواده شهدا و یادواره خانگی به نام شهدای عملیات رمضان به صرف افطار و شام از جمله فعالیت‌های کانون‌ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: در این ضیافت الهی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک تعداد ۵۱ هزار و ۷۹۷ افطاری و ۱۰ هزار و ۵۶۰ غذای گرم به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و سیصد میلیون ریال تهیه و در بین مردم مومن شهرستان اراک توزیع کردند.
برگزاری ویژه برنامه‌های لیالی قدر، ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ،چهارشنبه‌های امام رضایی و محفل انس با قرآن کریم نیز از دیگر برنامه های کانون های خدمت رضوی کلانشهر اراک در ماه مبارک رمضان بود که شعبانی به آنها اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی