پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی خبر داد:
۱۴۰۳-۰۱-۲۷

توزیع ۲۵۷ هزار وعده افطار به ارزش بیش از ۵۶ میلیارد ریال در استان مرکزی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از گسترده شدن سفره‌های افطاری و اطعام رضوی با حال و هوای امام رضایی در سراسر استان مرکزی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، محمد بخشی در این باره گفت: به لطف امام مهربانی‌ها و به همت کانون‌های خدمت رضوی سراسر استان در ماه مبارک با ۲۵۷ هزار و ۷۲۴ وعده افطاری از روزه‌داران پذیرایی شد.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۳۶ هزار و ۲۲۳ افطاری ساده، تعداد ۷۱ هزار و ۲۰۸ افطاری کامل و تعداد ۵۰ هزار و ۳۰۳ غذای گرم به ارزش ریالی ۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و در بین مردم مومن و روزه‌دار استان مرکزی توزیع شد.
بخشی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم ترویج افطاری‌های ساده و بی‌پیرایه در مساجد و خیابان‌ها در ماه مبارک رمضان بیان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی و خیرین که به یاری کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی شتافتند، برای شرکت مردم مومن استان در پویش افطاری ساده از هیچ تلاشی دریغ نکرده و شاهد ترویج این فرهنگ با نام امام مهربانی‌ها بودیم.
وی ادامه داد: برپایی این سفره‌های افطاری هر چند ساده با نام حضرت رضا (ع) موجب اتحاد و همدلی روزه‌داران زیر بیرق سبز امام هشتم و ایجاد فضای مشارکتی بین کانون‌ها و مساجد است و مهر رضوی را بیش از پیش در قلوب همگان طنین انداز خواهد کرد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی