پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۷

پایان مسابقه یک آیه نور و اهدای جوایز به شرکت کنندگان شهرستان ورزنه

مسابقه یک آیه نور با هدف ترویج فرهنگ تامل در قرآن در ماه مبارک رمضان در شهرستان ورزنه به پایان رسید و جوایز آن به شرکت کنندگان اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز اصفهان؛ محمدعلی حیدری نیا، مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الحجج(ع) شهرستان ورزنه اظهار کرد: با تلاش مسئول روابط عمومی و فضای مجازی کانون خدمت رضوی ثامن‌الحجج(ع) در ماه مبارک رمضان به منظور ترویج فرهنگ تامل در قرآن مسابقه «یک آیه نور» برگزار شد. در این مسابقه هر شب ساعت ۸ شب یک سوال چهار گزینه‌ای از یک یا چند آیه از قرآن کریم گذاشته می‌شد و مخاطبان تا ساعت ۸ شب روز بعد فرصت ارسال پاسخ را داشتند. 
وی ادامه داد: سپس با توجه به تفسیر نور و تفسیر روایی آیات پاسخ صحیح گذاشته می‌شد تا مخاطبان به صورت عمیق‌تر با آیات قرآن آشنا شوند و در نهایت از بین جواب‌های درست با استفاده از نرم‌افزار قرعه کشی انجام می‌شد. 
وی افزود: در این مسابقه بالغ بر 300 نفر شرکت کردند و روزانه به طور میانگین بین ۶٠ الی 100 نفر پاسخگو بودند. 
حیدری نیا تصریح کرد: در نهایت در روز عید سعید فطر به 30 برگزیده مسابقه یک آیه نور، کارت هدیه و لوح تقدیر کانون خدمت رضوی ثامن‌الحجج اهدا شد. 
گفتنی است، مخاطبان گرامی جهت شرکت در مسابقات و پویش‌های بعدی کانون خدمت رضوی ثامن‌الحجج(ع) شهرستان ورزنه می‌توانند عضو کانال این کانون در ایتا به نشانی khedmat_razavi_varzaneh@ شوند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی