پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۸

برگزاری برنامه‌ رفاهی فرهنگی ویژه کارکنان آستان قدس رضوی

مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی با همکاری معاونت سرمایه انسانی این آستان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه‌ای رفاهی _فرهنگی ویژه خانواده‌های کارکنان آستان قدس رضوی برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز،  مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی با همکاری معاونت سرمایه انسانی این آستان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه‌ای رفاهی فرهنگی را پیرو تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر تکریم و توجه به امور رفاهی، فرهنگی و اجتماعی کارکنان با هدف تکریم و ایجاد فرصت فراغت و انس خانوادگی در مجتمع فرهنگی رفاهی امام رضا(ع) برگزار کرد.
در این طرح که از روزهای پایانی ۱۴۰۲ آغاز شد و تا اواخر فروردین‌ماه ادامه داشت، کارکنان آستان قدس رضوی می‌توانستند یک نوبت به همراه خانواده و میهمانان خود در این مجتمع پذیرش شوند.
برنامه‌های فرهنگی رفاهی و انجام پذیرایی در این طرح تدارک دیده شده بود، به این صورت که خانواده‌ها از عصر وارد مجموعه می‌شدند و برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی برایشان تدارک دیده شده بود.
امکانات ورزشی اردوگاه از جمله صخره‌نوردی، تیراندازی، دوچرخه‌سواری، بازی‌های توپی و بازی‌های ویژه کودکان از جمله برنامه های تدارک دیده شده دراین مجتمع بود که میهمانان می‌توانستند از این برنامه ها قبل و بعد از اذان مغرب تا ساعت ۱۰ شب به صورت خانوادگی  و به صورت مجزا برای بانوان و آقایان استفاده کنند.
علاوه بر این یک مسابقه فرهنگی پیش بینی شده بود که بدین منظور دفترچه‌های محتوایی با موضوع تربیت فرزند در سه دوره هفت سال اول، هفت سال دوم و هفت سال سوم با محتوای آموزشی تربیت دینی کودکان به افراد ارائه می‌شد و خانواده‌ها طبق محتوای آموزشی این دفترچه‌ها، سناریوهای تفریحی و بازی‌گونه را طی و کسب امتیاز می‌کردند، همچنین از بخش‌های بازی، سرگرمی و اردویی که به‌صورت خانوادگی طی می‌کردند نیز کسب امتیاز صورت می‌گرفت و در پایان به خانواده‌هایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، جوایزی اهدا می‌شد.
در این ایام روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر در مجتمع فرهنگی رفاهی امام رضا(ع) پذیرش ‌شدند و در مجموع بیش از ۱۱ هزار نفر در این طرح حضور یافتند.
پذیرایی خانواده‌ها در دو محل رستوران و آلاچیق‌ها پیش بینی شده بود که پذیرایی و صرف افطار انجام می‌شد و بعد از افطار برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشت.
از دستاوردهای این طرح که توسط مؤسسه‌ جوان آستان قدس رضوی اجرا شد، می‌توان به ایجاد فرصت انس خانوادگی، بهره‌برداری از فضای بانشاط اردویی، فضای آشنایی با مبانی تربیت دینی کودکان و ایجاد تعلق سازمانی و رضایت کارکنان اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی