پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۹

دیدار معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی با خانواده سه شهید لبنانی

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، با خانواده سه شهید لبنانی که توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل به شهادت رسیدند دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری صبح دیروز 27 فروردین ماه با خانواده‌‌ای که طی چند ماه اخیر بر اثر حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در لبنان، سه تن از دخترانشان به شهادت رسیده‌اند دیدار و گفت وگو کرد.
معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته مبتنی بر سند جامع بین‌الملل، همراهی معنوی خود را از جریان مقاومت در عرصه بین‌الملل در دستور کار دارد. همچنین با توجه به اینکه آستان قدس رضوی همواره پایگاه ایثار و شهادت است، این معاونت میزبان خانواده این 3 شهید بود و ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، از آنان تفقد و دلجویی شد.
معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در این دیدار ضمن اشاره به مقام شامخ شهدا و نقش خون‌های مطهر این عزیزان در جبهه ظلم در عرصه بین الملل تاکید کرد: دوستان شما در ایران اسلامی ضمن دعا برای موفقیت در مقابله با رژیم اشغالگر قدس برای میزبانی از شما آماده هستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین فقیه اسفندیاری ادامه داد: آستان قدس رضوی حریم قدس حضرت رضا(ع) است و دعا در این مکان مقدس ارزش والایی دارد از این رو در این حریم آسمانی دعا می‌کنیم که خداوند به شما صبر جزیل و اجر مجاهدت در راه اسلام را عطا فرماید.
خانواده این سه شهید نیز ضمن تشریح جنایات رژیم اسرائیل، حضور در بارگاه منور رضوی و دیدار با معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی را التیامی بر زخم‌های خود دانسته و بیان کردند، زیارت و حضور در این مکان ملکوتی موجب شده دقایقی از دردها و آلامی که صهیونیسم بر آنان روا داشته، کاسته شود و مرهمی بر آلام آنان باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی