پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۹

آیین شکرانه خدمت در میقات الرضا برگزار شد

آیین شکرانه خدمت به منظور تجلیل از زحمات و تلاش های خالصانه عوامل همکاری کننده در پشتیبانی و برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) ویژه ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، ویژه برنامه شکرانه خدمت به منظور تجلیل از زحمات و تلاش های  مسئولین فرهنگی و اجرایی شهرستان، روحانیت، فعالان فرهنگی، خیرین، خادمین، کارکنان و سایر عوامل همکاری کننده در پشتیبانی و برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) ویژه ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز برگزار شد.
در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه  شهرستان طبس به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: بزرگترین سرمایه انسان مدال خدمت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است و انسانی که این مدال را داشته باشد دچار غم دنیا و آخرت نمی‌شود.
وی با بیان اینکه خدام افتخاری با اهل بیت(ع) معامله می کنند و اجر خود را از این بزرگواران می گیرند، افزود: کسانی که مفتخر به خدمت کریمانه زائران اهل‌بیت(ع) هستند خوشبختی و سعادت در عالم دنیا و برزخ همراه آنهاست.
ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌های شاخص آستان مبارک، شعرخوانی، پخش کلیپ از خدمات خادمین و توزیع غذای متبرک حضرت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی