پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۹

موسسه جوانان آستان قدس رضوی دوره آموزشی «محیا» را برگزار می کند

مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی دوره آموزشی "محیا" ویژه بانوان مربی و فعال فرهنگی استان فارس را با استفاده از اساتید برتر کشوری در موضوعات مختلف مورد نیاز تربیت نوجوان و جوان امروزی برگزار می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی با توجه به نقش مؤثر مربیان در حوزه تربیتی نوجوان و جوان و با هدف تبیین نیازمندی‌های فکری و اجرایی آن‌ها دوره آموزشی "محیا" ویژه بانوان مربی و فعال فرهنگی استان فارس را با استفاده از اساتید برتر کشوری در موضوعات مختلف مورد نیاز تربیت نوجوان و جوان امروزی برگزار می‌کند.
این دوره آموزشی با همکاری سازمان علمی فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در دو بخش مجازی و حضوری ویژه متولدین ۱۳۶۳ تا ۱۳۸۳ برگزار می‌شود.
از جمله اهداف این دوره ایجاد یک منظومه فکری مطابق با معارف ناب اسلامی به‌عنوان پایه فکری مربی، توانایی ارتباط ‌گیری مؤثر با نوجوان همراه با خلاقیت و توانایی انتقال مفاهیم به بهترین شیوه است.
در بخش مجازی این دوره آموزشی استاد «عزیزی» با موضوع روانشناسی نوجوان، بشیر حسینی با موضوع شناخت نوجوان، مسلم داوودی‌نژاد با موضوع تربیت جنسی، خانم علاسوند با موضوع دنیای پر انتخاب، استاد وکیلی با موضوع تربیت توحیدی و استاد سوزنچی با موضوع شبهه‌شناسی تدریس می‌کنند.
در بخش حضوری نیز بخش‌هایی از دوره هفت جلدی معارف کاربردی، زیست نوجوان پرچالش، تربیت دخترانه و ... توسط اساتیدی همچون صارمی، باقرزاده، ابراهیمی، عزتی و سایر اساتید تدریس می‌شود.
از جمله مزایای شرکت در دوره آموزشی محیا اعطای گواهینامه از مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، دعوت نفرات برتر به اردوی تکمیلی و تخصصی در مشهد و دعوت به همکاری برگزیدگان است.
مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه است.
علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس P.javanan.org/mahya_fars مراجعه نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی